ek-istanbul Şeker yüklemesinden sonra bebeğimin hareketleri azaldı bunu yaşayan var mı ilgisi yoktur diye düşünüyorum ama bu arada 27+4 üm dün yaptırdım bebegin hareketlerini 16 haftadan beride düzenli hisseden biriyim
Aag123 ek-istanbul ben bugün yaptırdım hareketi azaldı gibi geldi bana da muayede oldum uyuyor dedi doktor uğraştık uyansın diye ama uyanmadı
Defne06 ek-istanbul bende de öyle olmuştu düzeldi sıkıntı etme 3 günden sonra takip et uzun sürerse doktoruna görün
Gaazell ek-istanbul Bende yaptırdım ama hareketlerde değişim olmadı ondan dolayı olduğunu sanmıyorum. Çünkü öyle ağır bir şey değil ama mesela tetanoz olduktan sonra 1 gün hareket etmedi korkmuştum kalp atışlarını dinlemeye gittim hemen herşey normaldi. Bebişler sık sık hareket etmezler bir şeyi yoktur tatlı yiyip sırt üstü yatın kıpır kıpır olur
Aag123 ek-istanbul ben zararlı okuduğunu düşünmüyorum açıkçası ama boşuna mı acaba diye düşünüyodum iyiki yaptırmışım diyorum şimdi hipoglisemi çıktı ve farketmesemde tehlikeliymiş 2 saatte bir beslenme planı çıkardık
AybarsMomy ek-istanbul ben 2 hafta önce yaptırdım hareketlerinde bi azalma olmadı. Şeker yüklemesi ile alakalı değildir sanmıyorum . Zaten elmalı soda tadında bişey içiriyorlar
ek-istanbul Aag123 çok geçmiş olsun iyi olmuş senin için tabi. Bende bişey çıkmadı kendim açlık tokluk baktıgımda da yoktu ki tatlıda yiyen bi insanım benimki önlem olmus oldu yarın bigün vicdan azabı çekmemek için
Defne06 ek-istanbul bebek üzerindeki etkisi hakkında fikrim yok ama doktoruma başka doktora muayene olurken danışırdım yaptır sıkıntı yok dedi şükür bütün testler herşey yaptırdım bişey çıkmadı doktorumuza güvenmekten başka çaremiz yok ama emin isek. 😀
ek-istanbul AybarsMomy benim dünüm çok kötü geçti o gazozu içtim tansiyonum düştü bayılmamak için hastanede bekleme koltuklarına yattım resmen ve bu sabah dahi midem bulanıyordu hiç geçmedi. Yaptırdım ama bence o kdar da masum bişey değil bu
Aybukebakla ek-istanbul şeker yüklemesinden sonra bende de oldu hareketi azaldı Ama yapılması gerekli bence eğer şeker çıkarsa sonradan bizim ve bebeğimiz için de tehlikeli olabilir
AybarsMomy ek-istanbul bünyeden bünyeye değişebilir bişey diyemiyorum. Ben öyle olduğunu düşünmüyorum.
123abc ek-istanbul bence hiç alakası yok çünkü bende yaptırdım aynı devam ediyor o hafta hafta çocuk uykuya geçer mis ya belki ondan dir allahin izniyle bişey yoktur .
Asel21 ek-istanbul bu dönemler de hareketlerinin az olması normalmiş doktorum öyle demişti benm de bi gün hareketlerini hissetmeyince kontrole gitmiştim doktorum demişti. 33′den sonra korkulması gerekiyor demişti doktorum bebeğinin hareketlerinde azalma olursa dye