Bhrsmh böyle Bir şeyi bilmiyorum seninkinin durumuyla birebir olan yani… ama benim eltime bebeğin kesinlikle down sendromlu dendi,soluk sıkıntısı çeker dendi,ensesi aşırı kalın,nazal kemiği olması gereken gibi değil dendi…o kadar ağladı ki kadın ne kadar çok yıprandı ama şimdi oğlu 3 yaşına girecek Allah’ın izniyle ve o kadar sağlıklı sıhhatli bir çocuk ki maşallah hiçbir problemi sıkıntısı da yok.insallah seninki de sadece doktor sacmaligidir inşallah sağlıkla sihhatle doğar inşallah sağlıklı bir bebeğin olur canım