Boraaa Sürekli oraya gidiyorum dediğiniz gibi muayeneye zam geldi ama en son sorduğumda doğum aynıydı
Esraaa76 Boraaa 2 kere nesrine gitmistim ben sonra sefaköy medipole gectim son 3 aydır ordaydım ancak simdi yine erdeme geçiş yapıcam nesrine gidicem sanırım yine
EbSa Bende Nesrin hanıma gidiyorum zam gelmiş muayenede büyük ihtimal doğum ücretide değişmiştir haftaya randevum var bende o zaman soracağım inşaallah