Gozdehanzade Merhabalar ıkıncı gebelıgım ama heyecan daha farklı dra gıttıgımde 5+5ti kese doluydu ama kalp atısı ıcın erken dedıı..16sında gıdıcem ınsallah duyulur kızımda kac haftalıkken duydum hatırlamıyorum🙈