Hanımlar merhaba, 30+2 haftalığız ve afedersiniz vajinamın alt kısmındaki kemiklerde ağrı oluyo hafif hafif, 3-4 gündür başladı bu tuhaf ağrı çok şiddetli bir şey değil ama yine de rahatsız edici, yürürken hareket halindeyken daha çok ama genelde uzanırken olmazdı şuan uzanırkende vuruyo aynı sızı, başına gelen var mı nedir sizce bu? Doktor kontrolüme 2 haftam var henüz o yüzden size danışmak istedim