minikbademm 6.haftadan beri aşırı iştahsızlık ve bulantım var.prilam içiyorum ama yine hiç iştahım yok hiçbirşey yiyemiyorum,su bile içemiyorum.serum vitamin takviyesi düşünüyorum?sizler nasıl baş ettiniz bu durumla takviye alan oldumu?
fosforlukalem minikbademm gebeliğin normal seyri bu malesef. 12. haftaya kadar bebek senden beslenmiyor zaten. Bana doktorum ne prilam verdi ne başka bişey. Kilo kaybım da oldu. Ben doktorumdan habersiz başka hastaneye acile gittim takviye olsun diye. Ellerinde kalıyordum bir sürü ilaç verdiler serumla. İyi düşün derim 😑
cigdemoktav minikbademm bende 9. Haftadayım canım hiç yemek yemek istemiyor hep meyve ,fındık falan yiyorum doktorum ilaç yada vitaminde vermedi böyle üç ayı doldurup düzelir diyen düşünüyorum sıkma canını sende .
Birhemsire Bulantı ve iştahsızlık bende de var. Sürekli tost yiyorum domates ve peynirli. Günde 4-5 kez belki. Yarım ekmek yapıp yiyorum. İlk gebeliğimde de sade makarna ile geçirmiştim ilk dört ayımı. 17 kg almıştım. Geçiyor bir şekilde ama şu an yoğun mide yanmam ağrım ve baş ağrım var…Bulantı için doktorum premesis tavsiye etti henüz almadım