Kızlar hastaneye gidemiyorum normal mi anormal mi onuda bilemiyorum o yüzden en mantiklisi size sormak istedim belki daha önceden yaşayan vardır. Benim bir iki gündür sol kasigimda hafif batma hissi var bu sabahtan beride 2-3 saatte bir alttan yani vajinadan iğne batması gibi bi acı oluyo bir kaç saniye sürüyor. Daha önce yaşayan var mi acaba aranızda