Bulantii Haticee06 biraz düşük gibi canım sanki düşüklüğüde yüksekliği de tehlikeli genel de 2.5 civarı olmasını istiyor doktorlar ama yinede en iyisini doktorun bilir benimde 3.49 çıkmıştı ilaç kullandım kan verdim düimüş ilacı bıraktım öbür ay tekrar kan vericem. Aklında olsun tsh ın sıkıntılıysa aylık kontrol edilmesi gerekir
Betim Haticee06 0,34 e kadar normal diye biliyorum en azından gittiğim hastanede tahlil atalığına 0,34trn başlatmışlar .. benim hep yüksekti şimdi 1,9 larda .. bi danış doktoruna bakalım
Haticee06 Bulantii evet dün doktorum düşüklüğüde yüksekliğide ilaç gerektiriyor dedi ama pazartesi gösterebilirim ancak sonucu maalesef