Barbie06 Kızlar 37+0 kontrolüme gitmişken nst de sancım çıktı bu şekilde eve gönderemeyeceğini söyledi doktor akşam alacak nasipse Allah rızası için bana dua edermisiniz?
kartanesi26 Barbie06 rabbim bir avazda kurtarsin canim benim korkma geciyor ve mucizene kavuşuyorsun sonunu düşün 🤗💕 hayirli dogunlar olsun insallah..