Bugün aynı durumu bende yaşadım doktorumu aradım hemen gel nst ye bağlıcaz seni dedi korktum tabi. Gittiğimizde herşey normaldi . Doktor kontrolünü yaptı büyüdüğü için yeri daralıyormuş hareketleri kısıtlanıyormuş günde 10 kere hareket ederse sıkıntı olmadığını söyledi. Biz 31+2 haftalığız. Sizde ne olur ne olmaz tedbirlerinizi alıp
kontrole gidin geçmiş olsun 😊