Hocahanimm Merhaba kızlar ben 25+2 yim bebeğimin kilosu 840 gr son adet tarihim 25 ekimdi ama başka bir doktorum 4 Kasım olarak değiştirdi geç döllenme diye..eski doktorum hala 25 Ekim’i baz alıyor ve bana bebeğin kilosu az geriden geliyor dedi sizce ?
Merbe61 Hocahanimm benım de o aralar 910grmdı gayet ıyı demıstı doktor 26haftalıktı bence iyi ama bılemıyorum dojtor neden oylededı
inancin_annesi Hocahanimm bende bugun gittim adet tarihime göre 24+5 ama ultorasonda önde gidiyor 10 gun bugun 904 gram gayet iyi dedi, szinde dusuk degl aslında kılosu