Herkes merhaba,
bugun tam dokuz haftalık hamıleyım rutin gebelık testlerınde CMV ıgg 213.7 CMV ıgm ise 2.36 cıktı doktor cıddı bır durum oldugunu soyledı ve avidite testi ıstedi sonuclar salı gunu cıkacak . Kafayı yemek uzereyım bebegım cok saglıklı ama eger yenı testın sonucu kotu cıkarsa bebegımı benden alacaklar cunku bu vırus bebegım engell dogmasına sebep oluyormus ve hamılelıkte de bır tedavısı yok korkudan kafayı yıyorum nolur daha once boyle bırsey yasayan varsa yazabılır mı :((