DiplomaliEvHanimi Kızlar 22 mart adet günümdu pazartesi kan değerim 78.69 3gun sonra bugun ki bhcg değerim 255.72 Artış gayet güzel değil mi pzartesiye ilk randevum var
Unsalin_Annesi DiplomaliEvHanimi canım artışın iyi tabi ultrasonda herşey belli olur sadece değere bakıp bişey demek olmaz hayırlısı olsun ☺️
Nslhnakn DiplomaliEvHanimi artışın gayet güzel🥰 benim ilk değerim 7,86 idi 2 gün sonra 40 lardaydı şimdi çok şükür 30+5 iz🙏🏻🌸 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻🥰
Gupssse DiplomaliEvHanimi hayırlı uğurlu olsun canım kurtajdan sonra insan çok korkuyor benim 2 tane var.bizlere de dua et cnm;)
Denizin DiplomaliEvHanimi Merhaba abla adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım ikinci çizgim silik çıktı , adetim 4 gün geçtikten sonra kan verdim bhcg değerim 184 çıktı , sizce sonuç iyi mi ?
imrangulll Bekleyebilirsen bekle derim çünkü pazartesi 1000 oluyor ☺️ Cuma gitsen daha iyi gibi 4000 gibi bir civar olur kese için
DiplomaliEvHanimi imrangulll 1tane kurtajim var 6 5haftada kalbi durdu 8olmasi gerekirken… O yuzden mecbr yakin takip lazim. 5.haftalarimda dusk tehlikem vardi hep yatmistim
Subuss6 DiplomaliEvHanimi artış çok güzel ama pazartesi kese için erken olabilir bence biraz bekle gözüksün sonra bide kese yok korkusu yaşama canım
DiplomaliEvHanimi Gupssse aynen canim saol Bende 1yilll bekledim her ay belirtilerle zor bilirim Rabbim isteyen hak eden herkese versin ❤️❤️❤️❤️❤️
DiplomaliEvHanimi Subuss6 yok yok 1yildir mastır yaptm resmen buralarda arastir arastir bilgim az cok var ama iste digeri kurtaj olumca bundada dusk tehlikem olur tahim duvarim ince olur falan die erkenden tadbir almak amacli gidiyorum 😊🙏
DiplomaliEvHanimi Peki bisey daha soracam grc dollenme ya kese görünüp bebek gecmi görünür yoksa kesedemi geç görünür haftasina gore 😊
Denizin Merhaba abla adetim 2 gün gecikti idrar testi yaptım ikinci çizgim silik çıktı , adetim 4 gün geçtikten sonra kan verdim bhcg değerim 184 çıktı , sizce sonuç iyi mi ? Bu sonuçla hamileliği devam eden oldu mu?
DiplomaliEvHanimi Denizin meraba canim hayirli olsun basta benimde 6 gun gecikme ile 70lerde cikmisti sonra artti gec dollenme oldu simdi 29+4 haftaligim 8 gun geriden gelen gecikmem simdi 2 gune dustu hafta ilerledikce dollenme suresini yakaliyo ben 2aer gun arayla kan ver yukselise bak 1500 oldumuda kese gorunecektir insalah
Denizin DiplomaliEvHanimi çok tşk ederim abla sanada hayırlı uğurlu olsun maşallah Allahım bizede o günleri görmeyi nasip etsin 🧿🙏