Gebelik şekeri ilk lokmadan 1 saat sonra ölçülür ve şekeriniz var, doktora gitmeniz iyi olur çünkü şeker yüklemesi yapınca; kan şekeri evde ölçtüğümüzden daha yüksek çıkıyor. Mesela gece en son 12de yediniz 8 saat aç kalın açlık şekerinizi öyle bakın kahvaltıda ilk lokmayı 9:30 da aldınız ilk tokluk şekerinizi 10:30 da ölçün. Birinci saat için bile yüksek 170 kaldı ki 2.saatte çıkmış. Korkutmak değil niyetim ama takibe alınması gereken değerleriniz var bu şekilde söylüyorum çünkü bendede çıktı gebelik şekeri. 1 hafta diyet uygulamam lazım eğer düşmediyse insüline başlıcaz dedi doktorum ve bu sonucu perinataloğada gösterdim o da aynı şeyleri söyledi. Virüs yüzünden bende çok korkuyorum ama inanın şeker bebeğe virüsten daha çok zarar verir