Bende bugün gittim kontrole 29+1 olduk kilosu 1280 gr suyumuz yine biraz fazla çıktı dikkat edelim tatlı ekmek az tüketelim dedi
dikkat etmeye devam sağ kaburgamda ağrı vardı suyun fazlalığından olabilir dedi onun dışında bi sorunumuz yok çok şükür 😅
bu arada benim ilk doğum sezeryan olunca bundada bugün doğum İçin gün aldım 1 Temmuzda doğuma giricem Allah nasip ederse (tam 38 haftalıkken) 🥰🥰