Mineee123 ben doktorumdan çok memnunum. Aşırı güler yüzlü, yumuşak huylu ve bilgilendirici bir adam. Daha anne karnında belki güleceksin ama bildiğin bebeğimle arası çok iyi 😅 Bu zamana kadar bi yerine bakacağı zaman hiç zorlanmadı. Bebeğim hiç arkasını dönmedi. Yeri geldi el salladılar birbirlerine 😊 Ben de çok doktor gezdim. Neler neler gördüm. Hiç birisi Işık hoca kadar değil. Ama mesaja cevap verme konusunda her zaman anında ve uzun cevaplar vermez. Düşünsene kaç tane takipli hamile var. Doğum yapanı, daha acil durumda olanı, kontrole gideni vs vs vs. Mesaja uzun uzun cevaplar veremese de anlayışla karşılıyorum. Mesela benim çok bulantı ve kusmam oldu hamilelik başında. Bana günde 3-4 kere kusup kilo kaybetmeden ilaç yaz deme dedi. Ben de ona sinir oldum 2 kere acile gittim başka hastaneye. Acildeki doktorun elinde kalıyordum, canımı teslim ediyordum. Sonra utana sıkıla Işık hocaya anlatınca ben de biliyorum sana ilaç vermeyi ama hamileliğin doğası bu her zorlukta ilaç verilmez filan demişti