Meltemtuncoz Kızlar karnımda egzama gibi birsey olustu acayip kaşınıyor zor tutuyorum kendimi bana yakın olan hastanedeki cildiye doktoruda izinde ne yapabilirim bunun icin 😩😩😩
Sude_uzum01 Meltemtuncoz canım bende de var aynı sıkıntı ben eczaneden BEPANTHOL krem aldım onu sürüyorum faydası var
Yeni_anne_ Meltemtuncoz Canım benim de elimde oldu ve el daha kötü devamlı suda olduğu için iyilesmiyor da. Nivea krem ve Madecassol iyi geldi bana bi dene istersen. Bu arada gebelikte oluştu öncesinde yoktu benim de😔
Meltemtuncoz Yeni_anne_ Benimde öyle cok illet birsey 4 gün sonra doğumum var gider ayak deli oldum öyle kaşınıyorki anlatamam. Madecassol cok yaktı ve kaşındırdı benimkini ya denemiştim🙄
Sumru Yeni_anne_ ay benimde ellerimin üstü kaşınıyor küçük küçük kabarcıklar çıkıyor ve çatlaklar oluşmuş görünüyor egzamamı oluyor
Yeni_anne_ Sumru Vallahi artık ona yordum başka açıklaması yok çünkü hanı mevsim gecişi sudan havadan falan oluyo çatlak diyeceğim de yok değil normal kuruluk çatlak kremle düzeliyor bu ne sürersem süreyim kırmızı kırmızı yine Madecassol iyi geldi.