rabnaz6822 37.haftadayım bebişim 3400gram. çatı muayenesi yapıldı ve 1-2 cm açıklık var 40.haftayı bulmaz heran gelebilir dedi😅Böyle olup kaç gün sonra doğurdunuz acaba ? 🙆♀️🤷♀️
Nehir66 rabnaz6822 ay benimde açıklığım olsaydı keşke😁38 haftalık olduk bizde ne gelen var ne giden 😂
Aslivns0 rabnaz6822 37. Haftada 1 cm açıklık vardı bugün 40 haftalık olduk hala aynı sancı falan da yok bekliyoruz
Ozlmslm p_A salı günü randevumuz vardı o zaman bebek başaşağıya dönmüş dedi doktorumuz tam olarak ne zaman döndüğünü bilmiyorum canım