Sedef_ bende aynı haftada aynı kiloyu aldım. Doktoruma da biraz sitem ederek söylemiştim çok dikkat diyorum nasıl 6 kilo aldım anlamıyorum diye, normal aldığın kilo, 6 kilo bisi diil, her ay 1 kg alıyormuşsun gibi düşün ve bu şekilde beslenmeye devam et dedi ki benim boyumda 1,57. Cok dikkat ettiğim halde aldım bu kiloyu da, bulantı kusmam kilo kaybım hic olmadı gebeliğimde. Her doktor ayrı dilden konuşuyor, kime inanacağımızı dineleyeceğimizi şaşırdık yani gebeler olarak. Siz sağlıklı beslenin gerisini boşverin.