Beklenenmucizem canım onu yazan bendim de bu kadar niye takılı kaldınız anlamadım ayrıca doktorumda bebeğimin önden gittiğini, karnımda yağ tabakası olmadığından da bunu hissetmiş olabileceğimi söyledi. 6 yılın üstüne belli tahsilini yapıp ve fazlasıyla hamile görmüş tecrübeli birinden daha iyiysen buyur? Gerçekten bazen kırııcı olup aşırıya kaçıyorsunuz. Bu kızcağızda belki mercimek gaz yaparmı amacıyla sordu biliyosan cevap verirsin bilmiyorsan da eleştirmeye dalga geçmeye hakkın yok. Bu hakkı kim veriyor size anlamıyorum?