Merhaba arkadaşlar, az önce doktor kontrolünden geldim. Bugün tam 37 haftalık oldum. Bebeğim de 3.400 gr. Çatı kontrolü yapıldı Dar değil ama çokta geniş değil dedi ebe. Normal doğum istediğimi söyledim. Bebek büyük, normal olur ama biraz zor olur dedi. Sonra doktorun yanına gittim. Tekrar nasıl bir doğum istediğimi sordu. Ben hala normal doğum istiyorum dedim. Şimdi eve geldim ama kafam çok karıştı. Benim gibi durumda olupta normal doğum yapan arkadaşlar varsa fikirlerinizi ve görüşlerinizi bildirirseniz çok mutlu olurum. ☺️☺️