123abc Kızlar açlık durumunuz nasıl ben 26 haftanın başlarında gece olsun sabah olsun cok açılıyor dum bu 3 4 gündür hc açıkmiyorum zorla yiyorum sizde de durumlar nasil
poyrazsmom_ 123abc o haftalarda benimde öyle arasıra dengesizlik oluyodu bazen canım istemiyodu bi kac gun sonra düzeliyodu iştahım
[silindi] 123abc keşke benimde biraz iştahım kesilse. Eşimle sahurda yiyorum sabah bi kalkıyorum karnım gurulduyo açlıktan 😂10 kilo aldım 27. Haftadayım daha 😭
123abc Deletesmom095 🙄🙄benim en başından beri iyiydi hani eskiden hic yemeyen biri olarak duzelmisti şimdi böyle olunca moralim bozulmuştu.
123abc [silindi] oh maşallah olsun bebise de sana da yarar ınş sonra gider tüm kilolar sağlıklı gelsin de minnaklar
sule-0606 [silindi] aynen🙈sahurda süt kaşar yumurta yıyorm sadece he doyuruyomu de asla 😆nasıl mutsuz yıyorum ekmeksız cunku bende 10 kılo aldım ve 10 kılo daha almaya korkuyorum sürekli açım yani 😩😆
Mororkide 123abc üç gundur hıc acıkmıyorum kabız olmusum o yuzden sanırım halsızım ama canım yemek ıstemıyo malesef
Cydcyd 123abc Ben de çok sık acıkıyorum canım hatta kendime hayret ediyorum🙃 ama bazı günler iştahsızlık oluyor