Kızlar merhaba haftaya 32 haftalık oluyorum normalde çalışıyordum ama virüs yüzünden şirketim kısa çalışma ödeneğine başvurdu evdeyim normalde 37 haftaya kadar çalışmayı düşünüyordum şimdi mecbur 32 haftalıkta rapor almak zorundamıyız benimle aynı durumu yaşayanlar yardım edebilir mi lütfen