Nurgul_01 Kızlar ben şuan 32+3 bu hafta doktorum hastanede yok. Haftaya yani 33. Haftada gelecek. Sorum şu çalışabilir raporunu 33. Haftada alsam sıkıntı olur mu ?
Tuxce Nurgul_01 32 den sonra istediğin zamana alabilirsin canm hatta dr çalışabilirsin derse daha geç alıp bebeğinle daha fazla vakit gecirebilirsin ben 36 da falan almayı dusunuyorum 🤗
Krgztuba Tuxce 32de almazsan o haftan boşuna gitmiş olur doğumdan sonraya aktarılmaz çok araştırdım bende öyle düşünmüştüm 35te alıyım kar kardır diyodum ama 32de almazsan yanıyor.
Tuxce Nurgul_01 pardon ben sorunubyankis anlamisim😁 sormak istediğini şimdi anladım. Ama çalışabilir raporuna da gerek olmayabilir diye dusunuyorum. Yine de net bilen biri cevaplasa daha saglikli ♥️