Ecekatan nasıl yanı ya sacmalık dogum doktoru hastalarını kabuk etmıyo siz ona baslıyarak hata yapmıssınız öle bırsey olurmu cnm öle bır lüksü bile yok ben bızzat kendısını arar soylenırdım valla belkı evladım iyi degıl bır sıkıntım var sonucta bu zamana kadar o kontrol etmıs herseyı o bılır😧