Doktorumdan çok memnunum iyi hoş. Lakin hastanede hala oturamamış sistem ve çalışanlarının alıklığı nedeniyle yaşanan maduriyetler artık can sıkmaya başladı.
70₺ olan muayene ücretleri 100₺ oldu. Virüsten önce in cin top oynarken şimdi her geleni haftasına/hastaneye başlama süresine bakmadan kabul ediyorlar. 38 haftalık hamileyim en son 11 gün önce kontrole gittim bugün saat 16:30 da randevum vardı. Doktorun ameliyatı olacakmış arayıp Cumartesi gününe verelim mi randevuyu diyor telefondaki. Eşim polis, bugün için izin aldı hafta sonu sokağa çıkma yasağından dolayı görevde olacak şimdi mi aramak akıllarına geldi anlamıyorum. Sıkıştırın beni bugün bi araya dedim tamam doktorun asistanı ile görüşelim geri dönüş yapacağız diyorlar. Daha önce de bir izin belgesini doktoruma ulaştırmaları için göbeğimi çatlattılar. Doktor iyi hoş ama gerçekten hastanede ne kadar önemliymiş anlamış oldum.