Sun Ezgiii11 bn kullanmadım ama bndede başlangıcı vardı intim likit vermişti normal temiZliğini de onla yapıyorum çok şükür ii geldi bi kaşınma yanma olur olmaz onla yıkıyorum tavsiye ederim
GizemBeidokhti Ezgiii11 genç kızlığımdan beri benim tek kurtarıcım😍 hala bile ne zaman hissetsem hafiften hemen sürerim başlamadan biter(doktorumda bunu veriyor)
Minnaksever Ezgiii11 bı kere kullandım doktorum verdi daha çok kaşıntı ve yanma yaptı kortizonlu zaten sanırım.hemen yıkadım sonra içine baktım hamilelikte ilk 3 ay kullanılmaz yaziyor bıraktım öyle kendiliğinden geçti
Ezgiii11 AtaMommy kullanabilirim yani sorun yok ben doktoruma söyledim yazmadı kendi cabalarımla evde buldum progestsnımda önümüzdeki hafta yazdırcam trkrardan o yüzden sorun yok yani
AtaMommy Ezgiii11 valla bilmiyorm canım benim belki doktorun sende riskli bişey görüp yazmamıştır bilemicem yani
Ezgiii11 Minnaksever benim bir doktorum vardı gerçi annemin doktoru kadın doğum doktoru o bir ilaç yazdı bana onları alıcam işte