edatmr Tam 37 haftalığım ama bebeğin kafası 40 haftalık görünüyor. Doktor bu sebeple sezaryen ihtimali var ama tam olarak 39. Haftada netleşir doğum şekli dedi. Benzer bir durum yaşayan var mı? Varsa sizin doktorunuzun bu konudaki görüşü ne
Kzbn123 edatmr benimde 33 doktor 36 hafta dedi kafasına detaylı ultrasona girdim 1 hafta büyük çikti bu sefer doktora çıktım dedim acaba sıvı mı birikiyor tedavisi varmı diye oda bu sever Bi sıkıntı yok dedı 1 hafta büyük dedi yolladı haftaya kontrole gel dedi
Nslhnakn edatmr benim değil ama arkadaşımın bebeğinin kafası 2 hafta önde gidiyor 33 haftalık 35 ile uyumlu, doktoruda aynısını demiş ilerleyen haftalarda doğum şeklin netleşir diye ama kendisi sezeryan düşündüğü için onada bahane oldu😃
Kzbn123 1 veya 2 haftada sıkıntı olmaz inşallah bende çok korktum YouTube ye yaz bebeğimin kafası büyük diye doktor anlatıyor kağan kocatepe doktorun adi Bi bak istersen
Gzeynep Kızlar bende 36 haftaligim banada kafası 40 hafta dendi başka doktora gittim 36 hafta ile uyumlu cikti başka bir doktora görünmekte fayda var
edatmr Gzeynep benimde 35e kadar gelişim haftayla uyumluydu hep. Yani son Bikaç haftada çocuğun kafası iki kat mı büyüdü 🤭 belki de dedğinz gibi yanlış ölçüm
sevillia Benımde aynı durum söz konusu. Bı sıkıntı olmaz bebek için sadece dogum seklını etkıler dedi doktorum.
edatmr Nslhnakn bende içten içe sezaryen istiyorum 🤭ama normal için Bi sıkıntı çıkmayacaksada şansımı denerim diye düşünüyordum
Gzeynep edatmr ya bence ölçüm yanlış olabiliyor diğer doktor herşeyi haftasıyla uyumlu dedi eski doktorum kiloyuda boyuda herşeyde fazla söylemiş