Mineee123 merhaba canım ben 3 gün önce öğrendim hamileliğimi fakat adet tarihine göre 5 haftalık ama beta değerim şuan düşük mediplus hastanesine gittim bahar hanım var alanında aşırı kötü bir doktor asla tavsiye etmem kan testi yaptırdı 322 çıktı dış gebelik olabilir dedi baya karamsar konuştu yani en son dün kan verdim Esenyurt devlette 488 çıktı doktor normal olduğunu söyledi yani bilmiyorum doktor konusunda baya araştırma yapıyorum