Kızlar 4.5 haftalıktan beri ara ara lekelenmelerim oluyor şuan 7 haftama girdim kalp atışlarımızı duyduk şükürler olsun iki gündür tekrar gelmeye başladı Protestan kullanıyorum bu şekilde olup gebeliği sağlıkla ilerleyen var mı ne olur yardımcı olun🤲