Merhaba kızlar, 29+3 haftalık hamileyim. En son doktoruma 23 haftalıkken gittim pazartesi 30 olacağız inşallah. Son haftalarda sık gidilmesi gerekiyormuş çok şükür bir şikayetim yokbebeğimin hareketleri de çok iyi. Gitmem gerekiyor mu sizce son haftalar olduğu için?