Hahhsueoe Selam kızlar az önce e bebekte dolaşırken lansinoh biberon seti gördüm normalde aventinkini düşünüyodum ama bu ürününde yorumları güzel ve fiyatı uygun geldi alan kullanan memnun kalan varmı yazablirmisiniz😇
Yldrmbytkn Hahhsueoe canım ben kullanmadım bi fikrim yok bu biberonla ama orda hızlı akışlı yazıyor sanırım hızlı akması iyi değil diye duydum istersen onu araştırıp al bide cam al bence 😊
Zerya1_annesi Ben kullanıyorum kızım zaten sadece bu bıberonu aldı giderlerini sevmedi göğüs ucuna en yakın biberon bu biz çok memnunuz