Melisguneer benim ilk gebeliğimde tansiyon yüksekliğim varmış sağlık ocağına gidip ölçtürmediğim için bilemedim ilk gebelikti tecrubesizlikte vardı dr iyi değildi hiç tansiyonumu ölçmüyordu hızla kilo aldım son 3 haftam kala çok kötüleştim kontrole gittiğimde ultrasonda dr bişeylerin yolunda gitmediğini fark etti detaylıya gönderdi ve yüksek tansiyondan bebeğin besin damarları %90 tıkanmış bebek yaşam savaşı veriyor gelişimi 3 hafta geri kalmış 3 haftada erken doğurdum 22 tansiyonla sezeryan olmak zorunda kaldım çünkü yüksek tansiyonla normal doğum yapma şansım hiç yokmuş tabiki o dr doğurmadım kontrole gittiğimin ertesi günü başkabi dr hastanede doğum yaptım bu gebeliğimde ilk gebeliğimdeki gebelik zehirlenmesi yani praeklampsiyi yaşamamam için dr um ecoprini ( kan sulandırıcı )verdi bende hergün içiyorum 18+2 oldum şimdiye kadar çok şükür herşey yolunda sizde dikkat edin tuzlu çok şeker ve hamur işinden uzak durun tansiyonunuzada arada bakın 😘