derinozkaya evet oluyor ara ara ama bebekten kaynaklandığını anlayabiliyorsun çünkü senin atakların çok daha farklı böyle olmuyordu ya diyorsun :) bide göğüslerin büyüdükçe de baskı oluyor ve göğüslerin ağrıyor sızlıyor kalbim ağrıyor diyorsun ama değil :) göğüslerimi kaldırıyorum normale dönüyor yok diyorum tamam bu bebekten. Bazen çarpıntın falan oluyor ne bilim kalbin kulağında atıyor bişeyler oluyor işte tedirgin olma yastığını yükseltince rahatlıyorsun bide gerçekten dua namaz ibadet çok önemli ben yaklaşık 3 4 yıldır yaşadığım bi durum bu ve o ağır dönemi dualarla, dini kitaplarla atlattım canım .bide beynine format at diye bir kitabın faydası oldu . Sonraları birazda kontrol altına almayı öğrendim galiba 🙏🏻🙏🏻🤲🤲 sağ Salim alalım hepimiz inşallah bebeklerimizi kucağımıza . Allah sabrını, gücünü veriyor gerçekten 🙏🏻🙏🏻