Retina tanem48 bende söğütlüde oturuyorum sağlık ocağındanda memnunum ilgililer baya.devlet hastanesinde de haçkali baba da levent bey cidden ilgili tavsiye ederim.eşim askeri personel o sebeple geldik bizde bende yabancıyım.
tanem48 Retina yıldızlı madical parkta sevilay hanım varmış onun için öok iyi diyorlar ben askeriyenin hemen yanında oturuyorum modern kent villaları ! Yakınsak görüşebiliriz😊😊 bende gelin geldim
Retina tanem48 canım bende yarın uçağım var memlekete gidiyorum doğumu orda yapacağım.geldiğimde grşmek isterim intagram kullanıyorsanız ekleyin lütfen reti86 kullanıcı ismim
Retina tanem48 çok yakın oturuyoruz bende nesbudi cafe ( istanbul çiğ köftenin trabzon tarafında) 2 bina ilerisindeyim.
tanem48 Retina aaaa evet sitenin önünde bir yer ben sürekli yürüyüşe çıkıyorum haberleşelim beraber çıkalım sen yürüyüş yapıyorsan ortak yerde buluşuruz 😊 sevindim
Retina tanem48 tatlım beraber bebişleri gezidirirz dönüşte artık temmuz başında gelcem ben.senin kaçıncı hafta
Retina tanem48 sen bizden ilerisin benimde 31. Hafta.sen doğurda tecrübelerinden faydalanırız😉 benim sezeryan olcak haziran ilk haftası olur muhtemelen.
Nagihan tanem48 odalardan temızlıkten yana bi sıkıntım yok sadece adım atmak para burdaki tüm özel hastanelerden daha pahalı benım doktorum normal dogum yanlısı
Nagihan tanem48 normal dogum 1300 epıdural normal 2300 sezeryan 1600 epıdural sezeryan 2000 oda paralarıda +250(tek kısılık oda)ocak fiyatları böleydi suan bılgım yok
Gencanne61 TueTrker bende ayşe hanıma gidiyorum size sorum olacak . Girişte 85 tl verdim. Ekstra ikili tarama testi falan ücretiymiş ne kadar acaba bir bilginiz varmı ona gore tembihli gidecegim birde doğum ücretlerini biliyormusunuz
1prensesannesi tanem48 canım bende nebahat hanıma gidiyorum medikal karadeniz de tamamen normal doğum yanlısı kızımın doktor uydu şimdi nasipse ikinci çocuğumun doktoru olacak çok memnunum herkese de tavsiye ederim 🤗
1prensesannesi Retina bende levent beye gidiyordum düşüğümde normal doğum da doktorlar girmediği için korkuyorum devlet hastanesinde doğuma o yuzden ilk tercihim nebahat hanım oldu
ESMOM TueTrker bende şuan ona gidiyorum nasıl bir doktor ...sanırım doğumunuz gerçekleşti memnun kaldınız mı acaba?