Merhabalar 2.hamileliğimde 7+2deyim. Dün geceden beri peçeteye gelen kahverengi akıntım var. İlk bebegim henüz 2 yaşını yeni dolduruyor emmeye de devam ediyor. Coronadan dolayı hastaneye gitmek pek istemiyorum. Normal mi bu tip hafif bir kanama yaşayanlar var mı? Ne zaman endişelenmeli ve kesin hastaneye gitmeliyim?