Cerenssn Merhaba, benim de öyle bebeğin başı oraya baskı yaptığı için rahim bağları acıtıyormuş bejden sol tarafımdan acı çekmiştim sağ tarafa yattım bir süre geçti geceleri sağ ve sol olarak yer değiştiriyorum :) Bu günler de geçer inşallah sağlıklı olsunlar da ❤️