Yamansibel kızımda doğum yaptığımda mama filan almamıştım ben.sutumun 1 hafta sonra geleceğini tahmin etmemiştim.kizim bas bas bağırarak hastaneyi yikinca hemşire şırınga ile mama getirmişti ve ben bebeği meme tutarak ağzının kenarından mama ile beslemistim 🤣hangi mamayı verdiniz diye sorduğumda Aptamil demişti.ben de 1 kutu almıştım sonrasında şükür sütüm geldi de vermedim sonrasında.