pPapatya Merhaba 🌞 Kız bebek bekliyoruz. Kayınvalidemin adı Leyla. Bebeğimin adını da Leyla düşünüyoruz ama yanına bir isim gelmeli mi yoksa sadece Leyla mı olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
GE__ pPapatya merakla bekliyorum bende kizim olursa ismini Leyla koymayı düşünüyorum :) Aklimda Leyla Ada, Leyla Lina, Leyla Mira, Leyla Vera var. Tabi bende daha karar veremedim:)