tco bencede gerekli yere şikayetini yapmalısın, ne demek öncelik yok ebenizin bilmemesi çok çok ilginç. Eşim bile şaşırmıştı yaşlı insanlar beklerken nasıl öne aldılar seni diye mahcup olmuştuk. Sistemin oradaki hemşire ebelerin keyfine göre değil otomatik olması lazım sonuçta kayıtlısınız o sağlık ocağına 🙏🏼