Nazlim- benim 4. Aydan itibaren hep uyustu son aylar ust seviyeye cikmisti… dogumdan sonra gecer demisti dr ve bileklikler var karpel tunel sendromu icin onlar biraz rahatlatiyordu… dogumdan sonra acayip azaldi bebegim surekli kucakta olmasa tamamen gececek ama :) bana bir de zeytin yagi iyi geliyordu, bileklerinize masaj yapin günlük, bir kilo bile olsa tasimayin