Merhaba, ben bu sorunu 2,5 aydır yaşıyorum. Şuan 33+4 deyim. Bende de ilk gebelik kolestazından şüphelendiler ama değilmiş. Sonra cildiye doktoruna gittim. Testler yaptırdım iki kere yaralardan biyopsi yaptırdım sonuç olarak pemfigoid gestasyones adında bir gebelik hastalığı olduğunu öğrendim. Yaklaşık 1,5 aydır prednol adında kortizonlu bir hap kullanıyorum ve 2 haftadır kaşıntım yok çok şükür. İsterseniz bir de cildiye doktoruna danışın. Çünkü uzun süre ve yaraya dönüşen kaşıntılar riskli olabiliyor dedi doktorum.