Annesed bende seni gibiyim 6 yaşında oğlum var . O 3 yaşındayken kardeş istedik çalışmalara başladık ve 3 senede 3 kimyasal yaşadım birinin de kalp atışı zayıftı kese bozuldu kaybettim hala deniyoruz sonuncuyu ağıstosta kaybettim hala hamile kalamadım . Bana çok kızanlar oldu burda sürekli paylaşım yaptığım için ama yaşadığım acıyı, içimde yeni bi hamilelik isteğimi bi ben bi Allah bilir