Merhaba canlar geçen hafta kontrole gittik 26+6 tik ve doktorumuz bizimkinin baş aşağı durduğunu ama bi sıkıntı olmadığını söyledi ,ben bunu duyunca ilişki konusunu sordum bi sıkıntı olmaz dedi , erken doğum ya da sezeryan diye yazıyo siteler de korkmuyo değilim aslında 🤔🙄 bana bi yardımcı olur musunuz endişelenmeli miyim 😔?