Kızlar merhaba 4 gün sonra zorunlu sezeryan olcam ve 1 bayan refakatcı ile 6 saat birşey yemeden gel dedi doktorum sadece eşimi almayacaklar mı çok uzuluyorum onunda hakkı evladını görmek koklamak heveslenmiştir hep hayalını kurmuştur dıye cok uzuluyorum bilgisi olan var mı