26 haftalık hamileyim yeni yeni hareketlerini düzenli hissediyorum o haftalarda mümkün değil bir arkadaşımla aramızda 12 gün vardı 12 haftalıkken bebeği hissettiğini idda etmişti hopluyor zıplıyor diye 😂 sırf buyüzden arkadaşlığımı bitirdim o dönem onada imkansız olduğunu anlatamadım inanmadı çünkü😂 yani bebeğin değil. Canım 2 cocuğa gebe olanlar bile o haftalarda çok nadirr hiseder oda çok çok zayıfsa