Ravzamm Benim oğlum 38+3 te zorunlu sezaryenle doğdu ama 36. haftadan sonra hiç kilo almadı.2950 doğdu, ama o kadar hızlı kilo aldı ki doğduktan sonra 2 aylıkken 6200 gramdı ve bebeği 5 kilo doğan arkadaşımın da 2 aylıkken 6 kiloydu bebeği.Küçük doğanlar hızlı büyüyorlar hiç kiloya takılmayın.Şu an oğlum 6 yaşında ve hep yaşıtlarından uzun bi çocuk🥰