Merhaba arkadaşlar. Ben şuan uzaktan eğitimle evden çalışmaya devam ediyorum. 32. Haftamda çalışabilir raporu alıp işyerime vermiştim. Raporda izin başlangıç tarihi da yazıyor 14 mayıs olarak. Salı günü kontrolüm vardı doktora 37. Hafta iş göremez raporu almak için hangi gün geleyim dedim, tekrar rapor almana gerek yok 32 de aldıysan direk iznin başladığı gün işyerine ben artık gelmiyorum diyebilirsin dedi ama ben hep mutlaka 37. Haftada da iş göremez raporu alıp işyerine verilmesi gerektiğini duydum. 37. Haftaya kadar Çalışan anneler sizler nasıl yaptınız tekrar bir rapor almadan direk izniniz başladı mı? Bu şekilde rapor ücreti yatar mı ki?