Aysedgrlikrkmz Musel ben spinal oldum bebeğimin doğumuna şahit oldum hiç bişeye değişilmeyecek bi andız🥰 dikişlerim bitince bebeğimi gördüm hemen ağrım da olmadı öyle kolay değil ameliyat oluyor illaki ağrı sızı var ama o ana Anıl olmak bambaşka bşy 🥰
Sedaca Ben genel oldum ve cok memnun kaldım agrım sadece ılk gun oldu ama hemen kalkıp yurudum bır kac gune de tamamen kendıme gelmıstım
Sedaca Musel sütüm hemen geldi çok şükür öyle bir sorun yasamadım yanı nasıl soylıyım odaya bebegı ve benı bırlıkte çıkardılar bebegımı hemen alıp sevdım hatırlıyorum ama sonrasında bır yarım saat hayal meyal kendımdeydım. Gec ayılmadım. Amelıyatımda bes dakıka surdu
pamuk32 Musel hiç yasamadim baş ağrısı bel ağrısını. Sutum 3. Gün geldi zaten mama verdik kaybetigi bsey olmadı yani. Sürekli ağrı kesici antibiyotik alıyorsun zaten ağrın olsa bile izin vermiyor ilaçlar. Asıl kucağına alınca herşeyi unutuyor insan ne ağrı ne sızı kalıyor :)
Durkayaelmas Sali gunu dogum yaptim spinalle ikinci dogumum ilk dogumumda spinal olmustu ve cok kolay gecmisti ama busefer perisan oldum asla ayaga kalkamiyorum yuruyemiyorum sutum gelmedi inanilmaz bas agrisi cekiyorum ilkler kolay oluyo ama korkmayin