Sevgili anne adayları 10 haftalık gebeyim özellikle akşam bulantılarım aşırı derecededir. Sürekli yemekten sonra kusuyorum ve yediğim asla durmuyor gündüz olan bulantılarımı bi şekilde bastırabiliyorum daha hafif geçiyor. Doktorum prilam dr ilacını verdi günde 4 kez sabah öğle ve gece 2 tane olmak üzere aç karnına dedi. Acaba ben bu ilacı yanlış mı kullanıyorum neden etkisi olmuyor diye düşünüyorum? Kullananlar yardımcı olursa çok sevinirim artık kusmaktan gücüm tükenmek üzere